کتاب های منتخب نمایشگاه کتاب تهران سال 1397

کتاب های منتخب نمایشگاه کتاب تهران سال 1397
کتاب های منتخب نمایشگاه کتاب تهران سال 1397 دانش آگاهی پلی به سوی دانایی
در اینجا به معرفی کتاب های علمی و برگزیده سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می پردازیم

با توجه به استقبال بسیار گسترده همراهان دانش، آگاهی از معرفی لیست کتابهای علمی و برگزیده نمایشگاه کتاب در طی دو سال گذشته،در  تیم دانش آگاهی تصمیم گرفتیم به بهانه سومین سال معرفی کتاب ها حرکت جدید را در عرصه ترویج دانش و آگاهی انجام دهیم.

بعد از بررسی های فراوان و مشورت با تعداد  زیادی از دوستان مروج علم تصمیم بر انتشار برنامه کاربردی موبایل (app) گرفته شد، که با تلاش شبانه روزی اعضای تیم دانش آگاهی به ویژه سرکار خانم مهندس شادلو بدون هیچ گونه حمایت مالی و فرهنگی از سمت هیچ ارگان، تیم و ... موفق به آماده سازی برنامه و انتشار برنامه در اولین روز از نمایشگاه کتاب شدیم.

این برنامه بعد از نمایشگاه کتاب به هدف خود که تنها ترویج دانش و آگاهی است ادامه خواهد داد و بخش های متعدد دیگری در نسخه های آتی به آن اضافه خواهد شد.

در نسخه 1.0 برنامه علاوه بر بخش کتاب های پیشنهادی که تا روز دوم نمایشگاه به مرور تکمیل خواهد شد ( به علت کندی سیستم به روزرسانی اطلاعات نمایشگاه کتاب) دوستان می توانند از  بخش جستجو، کتاب های مورد نظر خودشون رو هم پیدا کرده و به لیست علاقه مندی های خود در برنامه اضافه کنند که در روز نمایشگاه به راحتی بتوانند برای تهیه آنها اقدام کنند.

قطعا نه این برنامه نه سایر برنامه ها خالی از اشکال و نقد نخواهد بود و بسیار خوشحال خواهیم شد که انتقادات و پیشنهادات خودتون رو به ما منتقل کنید.

لازم به ذکر است که جهت حفظ حریم خصوصی استفاده کنندگان از برنامه هیچ گونه اطلاعات شخصی از جمله شماره موبایل از افراد دریافت نمی شود و برنامه نیاز به هیچ گونه دسترسی خاصی در سطح اندروید نخواهد داشت و تنها در بخش تنظیمات کاربری در صورت تمایل دوستان می توانند نام مستعار و ایمیل خود را برای کاربردهای بعدی وارد نمایند.


لینک دریافت برنامه دانش آگاهی 

ارسال نظرات

باعث افتخار است که خواننده نظرات ارزشمند شما باشیم.

با احترام سروش سارابی